80TL
İş
0 (362) 432-6884
Tüm İlanlar İlan Sahibine Soru Sor
1. Gün - Samsun - Ilgaz Dağı Milli Parkı
Sabah Erken saatlerde LORESIMA TRAVEL Otobüslerinde buluşarak Çocukluğumuzdan günümüze şarkısıyla büyüdüğümüz ‘Ilgaz Anadolunun Sen Yüce Bir Dağısın ‘ melodileri eşliğinde Ilgaz Dağı milli Parkına doğru Yol alıyoruz. Yaklaşık 4 Saat sürecek yolculuğumuzun ardından Milli Park Girişimizi yapıyor ve siz değerli misafirlerimize Serbest zaman veriyoruz. Önceden belirlediğimiz saatte Öğlen yemeğimizi almak için Mangal partisi veriyoruz. Daha sonra serbest zamanda dilediğiniz gibi kayak yapabilir Kar ın Keyfini çıkarabilirsiniz. Burada geçen eğlenceli günümüzün ardından tekrar aracımıza binerek Samsun a dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Akşam yemeği için Menemenleri ile ünlü Çakallıda mola veriyoruz ve muhteşem Çakallı menemeninden yiyoruz (Ekstra) Yemeğimiz sonrasından Samsun'a varıyor ve siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakarak Bir Başka LORESIMA TRAVEL etkinliğinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.